Udtalelser

Se hvad tidligere gæster har at sige efter deres ophold ved Sportspark Blaavandshuk.

Viborg ungdomsskole

Vi er alle enige om at Sportspark Blaavandshuk er et besøg værd igen og jeg vil reklamere for det, i Viborg Ungdomsskole og vores 9 klubber.

Virkelig nogle lækre hytter, i et skønt og flot udeområde. Vi var jo desværre ikke så mange afsted på tur, men vi nød godt af hallen og springcenteret, samt badelandet. Vi nåede desværre ikke svømmehallen, da vi var i Blåvand Zoo om lørdagen. Dejligt nemt at anrette lækker aftensmad til børnene i jeres store køkken. Når vi engang vender retur, vil vi helt sikkert prøve at arrangere det i forår/sommerperioden, så vi kan gøre endnu mere brug af jeres aktiviteter udenfor.

- Kasper Paaske, Idrætspædagog, Viborg ungdomsskole, marts 2023

Frederiksborg byskole

Da vi planlagde vores lejrtur med 7. klasse var vi meget enige om at vi skulle finde et sted som kunne rumme en masse aktive børn, da de alle dyrker eliteidræt. Det må man sige at lige netop Sportspark Blaavandshuk kunne give os.

Vores elever var super spændte på at besøge stedet da de alle havde været inde og undersøge hvad de kunne lave. Ved ankomst blev vi mødt af sødt personale som viste os alle faciliteterne, samt de fine hytter vi skulle overnatte i. Der gik ikke et split sekund fra vi var ankommet til vi havde elever både i springcenteret og de store haller som både blev benyttet til badminton, fodbold og basket. Derudover blev padelbanerne meget populære hos de unge mennesker.

Vi havde besluttet selv at skulle lave maden på turen, hvortil storkøkkenet vi fik var perfekt til at lave mad i store mænger, både morgen, middag og aften. Alle aftenerne blev brugt i vandlandet med to sjove rutchebaner og boblebad, hvilket eleverne fik flere timer til at gå med - og så havde vi rene unger på hele turen ;-)

Ud over selv stedet vi boede på, har området nogle fantastiske muligheder. Vi var på en længere gåtur ved vesterhavet, en tur i klatrepark, på et af de mange museer der ligger i byen, og i escaperoom.

Vi vil gerne sige tak til Helle og resten af personalet som hele vejen igennem har været nemme at være i kontakt med, og enormt hjælpsomme. Vi var rigtig trygge på stedet, og vil varmt anbefale det til andre lejrskoler.

- Cecilie Karlum, Skolelærer, Frederikborg Byskole, marts 2023

Vest Brøndbys Svømmeklub

43 svømmere + 10 voksne fra Vest Brøndbys Svømmeklub har været på træningslejr i Sportspark Blåvandshuk i 5 dage i påsken.

Det har været nemt at booke opholdet, og der har hele vejen op til træningslejren været en god kommunikation med stedet. Vi blev mødt af et smilende og meget imødekommende personale, som  under hele opholdet har strakt sig langt for at gøre vores ophold meget behageligt. Der har været fleksibilitet i forhold til såvel bookinger og ændringer af tider for svømmehal og træningshal, ligesom man har gjort meget for at hjælpe med praktiske ting. Der blev blandt andet fundet løsning på, hvor vi kunne hænge alle de våde håndklæder og badetøj, så det ikke skulle være i deres hytter.

Både svømmehal og sportshal har passet godt til vores ønsker for træning, og selve indkvarteringen i 6-mandshytterne fungerede super. Derudover er omgivelserne omkring hytter og hal meget lækre, og der er god plads og højt til loftet. En af de allerbedste ting ved vores ophold var det store fælles rum, som vi havde til rådighed under hele vores ophold, og hvor vi kunne samle svømmerne til såvel informationer, filmfremvisning og møder, men hvor der også var mulighed for, at de kunne hænge ud for tegne, spille og være sammen udenfor træningstiden.

Vi tænker helt sikkert, at vi gerne vil komme tilbage hertil. Næste gang vil vi dog leje køkkenet, der hører til fællesrummet, så vi selv kan lave mad.

Tak for et godt ophold

- Maria, Vest Brøndby, april 2023

Otterup Realskole

Vi havde 3 overnatninger i hytter med en 5. klasse, og eleverne stod selv for at lave alle måltider i storkøkkenet. Hvilket var nemt da der er kort til butikker.

Sportspark Blåvand er et fantastisk sted at holde lejrskole. At eleverne frit kan benytte alle faciliteterne, er dejligt. Det er nemt med bus eller tog at komme ud og opleve området. Vi var i Varde på Frello og byvandring, i Blåvand Tirpitz og Blåvand zoo.

Vi vil klart anbefale Sportspark Blaavandshuk til vores andre 5. klasser.

– Lone Frøstrup Madsen, Otterup Realskole, Maj 2023

Artium Skole

Vi havde vores lejrtur i 6.klasse hos Sportspark Blaavandshuk. Vi var der i tre dage og vi nød det!

Allerede ved booking blev vi taget godt imod. Det var let at gennemskue og de spørgsmål vi havde blev venligt besvaret. Selve opholdet var upåklageligt. Vi blev taget godt imod, alle faciliteter var i orden og der var styr på alt. Børnene siger at de havde det rigtig hyggeligt og at det allerbedste var, at alle faciliteter og udstyr var frit tilgængeligt hele tiden. Dejligt område, gode muligheder i nærområdet, men rigeligt på selve stedet også. En stor anbefaling herfra 6.klasse i Brande.”

- Sarah Christensen, Artium Skole, Brande, Maj 2023

Høng Skole

Vi har haft fire vidunderlige dage i Sportspark Blåvandshuk med vores 8. Klasse. Sportsparken er udstyret med alt hvad hjertet kan begære af aktiviteter med alt fra Padel til springcenter og badeland. Hytterne er rene og pæne, og placeret i hyggelige omgivelser med lys i træerne og tæt på toiletter og bad. Der er super køkkenfaciliteter med alt hvad
man skal bruge når man laver mad til mange personer. Sidst men bestemt ikke mindst, har personalet fra start til slut, været utroligt imødekommende og meget hjælpsomme.
De bedste anbefalinger herfra!

- Tanja Tang Jensen, Høng skole, Juni 2023