Sportsparken

Sportspark Blaavandshuk i Oksbøl har med skoven i baghaven en central placering i forhold til områdets mange muligheder. Når I ikke boltrer jer i naturen eller lærer af den spændende kulturhistorie, kan I se frem til et bredt udvalg af sportsmuligheder.

En god base

Sportsparken er en central base for udflugter i området

I vil under jeres næste lejrskole bo i Sportspark Blaavandshuk’s hytter. Sportsparkens placering gør, at I vil have en central base for udflugter og oplevelser under jeres lejrskole. Når I ikke er "ude af huset", kan I benytte jer af Sportsparkens mange sportsfaciliteter.

Hytterne grænser op til Aal Plantage, der i efterkrigstiden var hjem for over 30.000 flygtninge, og ligger tæt placeret på storslåede kulturelle og historiske oplevelser, som Tirpitz Museet , Blåvandshuk Fyr og det nye museum FLUGT som blev indviet i 2022.

Sportspark Blaavandshuk tilbyder tre hyttetyper:

• 4 stk. 8-personers hytter
  • 3 stk. 4-personers hytter, m. toilet og bad
  • 9 stk. 6-personers hytter , m. toilet og bad

I alt 98 sovepladser.

Udtalelse

Udtalelse fra Frederiksborg byskole

"Da vi planlagde vores lejrtur med 7. klasse var vi meget enige om at vi skulle finde et sted som kunne rumme en masse aktive børn, da de alle dyrker eliteidræt. Det må man sige at lige netop Sportspark Blaavandshuk kunne give os."

- Cecilie Karlum, Skolelærer, Frederikborg Byskole, marts 2023

Faciliteter

De bedste rammer til jeres lejrskole

Sportspark Blaavandshuk åbner dørene til et væld af muligheder, der blandt andet omfatter: To haller og en minihal med mulighed for blandt andet basketball, badminton, hockey og andre indendørs sportsaktiviteter, spring- og fitnesscenter, svømmehal og badeland, e-sportscenter samt en udendørs kunstgræsbane.

Vi i Sportsparken vil gøre alt for at give jer de bedste rammer for jeres næste lejrskole, og et stort udvalg af vores faciliteter er derfor inkluderet i overnatningsprisen. Når I sammensætter jeres næste lejrskole, har I mulighed for at vælge til og fra.

Faciliteter

Badeland